در راستای آمادگی هرچه بهتر مدارس برای فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، دوره آموزشی آشنایی و کار با نسخه جدید سامانه ثبت‌نام دانش‌آموزان طی ۵ جلسه تخصصی در مجتمع آموزشی برگزار شد.

در این دوره آموزشی، ۳۷ نفر از همکاران شامل حسابداران مدارس، معاونان فناوری و اجرایی و سایر همکاران مرتبط با فرآیند ثبت‌نام حضور داشتند و با قابلیت‌ها، تغییرات و شیوه‌های کار با نسخه جدید سامانه آشنا شدند.

این جلسات با هدف افزایش مهارت کاربران، تسهیل فرآیند ثبت‌نام، کاهش خطاهای اجرایی و ایجاد هماهنگی بیشتر میان واحدهای مختلف مدارس برگزار شد و شرکت‌کنندگان ضمن دریافت آموزش‌های لازم، پرسش‌ها و چالش‌های اجرایی خود را نیز مطرح کردند.

امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربیات کسب‌شده در این دوره، فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس مجتمع با دقت، سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.