برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و رابطین روابط عمومی مدارس و مؤسسات حضرت جوادالائمه (ع)
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، جلسه هماندیشی مدیران و رابطین روابط عمومی مدارس و مؤسسات حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.
در این نشست، دکتر جوادیانزاده با موضوع «روابط عمومی در زیستبوم آموزش» به ایراد سخنرانی پرداخت و بر نقش مؤثر و راهبردی روابط عمومی در فرآیندهای آموزشی، فرهنگی و تربیتی تأکید کرد.
در ادامه، مهندس غلامعلی سفید درباره نقش تأثیرگذار روابط عمومی در شرایط امروز و اهمیت مطالبهگری فعالان این حوزه سخن گفت و بر ضرورت حضور پویا و جریانساز روابط عمومی در مجموعههای آموزشی تأکید نمود.
در پایان از کتاب «سرمایه رسانهای» نوشته داود پاکطینت رونمایی شد. عباس ملازینلی در این مراسم به معرفی و بررسی محتوای این کتاب پرداخته و درباره اهمیت سرمایه رسانهای و نقش آن در ارتقای فعالیتهای ارتباطی و رسانهای توضیحاتی ارائه کرد.
این برنامه در راستای گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی و با هدف همافزایی و ارتقای دانش تخصصی فعالان این حوزه برگزار شد.